Както ви съобщихме в началото на годината от Feral Interactive публикуваха инструмента GameMode, който се грижи за увеличаване на производителността на игрите при Linux.
Към момента GameMode позволява при стартиране на игра тя да изисква от процесора преминаване в режим представяне, което води до по-високо бързодействие и това става автоматично, при нужда. След затварянето на играта режимът на процесора се възстановява отново автоматично.
След това беше добавена новата функция на Kai Krakow, която се отнася до Linux ядрата, които поддържат SCHED_ISO политиката, която дава на процесите софтуерна поддръжка в реално време, използвайки MuQSS kernel scheduler.
Сега подобряването на GameMode продължава от независим разработчик, който е предложил функция за даването на приоритет на изходните и входните функции (I/O) на играта, което ще увеличи още повече представянето. При поискване ще бъде позволено използването на I/O с по-висок приоритет, което ще се отрази в по-висока производителност.
Последната версия на GameMode можете да намерите в GitHub. Към момента в последната налична версия новата I/O добавка не е налична, защото трябва да бъде одобрена.
Как да използвате GameMode можете да прочетете тук.