Излезе DXVK 1.6.1 с увеличение на бързодействието при NVIDIA и различни поправени проблеми.
Тук е първото малко издание на DXVK за преминаване от DirectX9/10/11 към Vulkan за играене на Windows игри на Linux от серията 1.6. При DXVK 1.6.1 разработчикът Филип Ребохле е обърнал внимание на последните проблеми, които са съобщени от потребителите, добавени са различни новости, а също така е повишено и бързодействието при NVIDIA картите при някои случаи.
При DXVK 1.6.1 виждаме добавена възможност за "..."
синтаксис, например d3d9.customDeviceDesc = "ATi Rage 128"
, които стойности могат да бъдат задавани в конфигурационния файл, поправени са различни проблеми, които предизвикваха неправилно рендиране или сривове при D3D9.
Добавена е опцията dxgi.tearFree
, която в много случаи ще премахва накъсването на картината, когато Vsync е спрян, отстранени са грешки по удостоверяването при NVIDIA системите, имплементирана е липсваща DXGI функционалност за някои SpecialK модове, поправен е проблем, при който скриптът за инсталация на DXVK не работи поради регресия в Wine 5.6.
При Battlefield 2 е поправен черният терен, играта Blue Reflection получава поправки при рендирането, при Crysis са поправени сриванията при зареждане на някои нива при използването на D3D9, при Half-Life Alyx е поправена размазаната геометрия, при L.A. Noire е поправено сриване при стартиране.
NVIDIA картите получават повишаване на бързодействието при Heavy Rain, поправени са проблемите с рендирането при AMD видео карти за Yooka-Laylee and the Impossible Lair, отстранени са проблемите с рендирането на Prince of Persia, когато се използва драйвърът RADV.
Официалният анонс за DXVK 1.6.1 може да бъде видян тук.