Unreal Engine 4.18 е вече тук и носи със себе си множество подобрения. Този ъпдейт има поправки за Linux, Windows, macOS, iOS, Android и Vulkan.
Новата версия официално влезе в публичен preview стадий под формата на Preview 2, по пътя към излизането на финалната официална версия.
Поправени са множество аудио проблеми, подобрени са преизчислените светлини от небето, по подразбиране е добавена волуметрична lightmap поддръжка, в новата версия вече има унифициран XR енджин слой за виртуална реалност и обогатена реалност (VR/AR).
При Vulkan има поправка за премигване, което се е проявявало при Android, ILC актуализации, оптимизиране при мобилното рендиране, поправен е бъг за Galaxy S7, при който скалите са се носели из дисплея при играта Protostar и др.
При Linux са поправени някои проблеми с билдването, поправени са проблеми с курсора на мишката при HiDPI, сриване при OpenGL, невъзможност за билд на кода за Linux сървър от Windows, поправка за невъзможност за стартиране на Linux ARM сървър, поради грешки в алокацията на паметта и пр.
Пълния списък с промените при Unreal Engine 4.18 можете да прегледате в официалния анонс във форума на проекта.