След като миналия месец разработчиците на Unreal Engine от Epic Games обявиха preview версията 4.21, тук вече е и финалното издание, което идва с различни подобрения и новости.
Unreal Engine 4.21 идва с подобрено представяне, по-добри инструменти за разработчиците, ранна поддръжка за pixel streaming, по-бързи итерации с 60%, оптимизации за Fortnite за платформите iOS и Android, оптимизации по системата анимациите, подобрения при инструментите за ефекти Niagara, експериментална поддръжка за SteamVR input субсистемата, подобрена подобрена IPv6, вече са налични Min LOD нотификации и други.
Подобрено е значително и представянето на Unreal Engine при Android. Използвайки кросплатформения приложно-програмен интерфейс за графика и изчисления Vulkan енджинът получава увеличение на производителността с 20% повече спрямо OpenGL.
Unreal Engine е един от игровите енджини, които поддържат Linux и в тази насока също има доста подобрения. Linux вече ще използва Vulkan по подразбиране като досега се използваше OpenGL. Към момента OpenGL ще продължи да се използва като резервен вариант. Linux получава и инструмент за съобщаване за сривания, който има графичен интерфейс, получава медиен плейър с поддръжка за видео форматите WebM VP8 и VP9 и пр.
Повече информация можете да научите от официалния анонс.