Излезе Wine 5.5 с 32 поправени проблема

0
64
Wine Linux игри

Излезе Wine 5.5 с 32 поправени проблема и още нови функции.

Разработчиците на Wine за играене на Windows игри под Linux пуснаха петото малко издание от серията в разработка 5.0.

В Wine 5.5 вече се използва режим за съвместимост, когато се съобщава Windows версията, вградените библиотеки използват новия UCRTBase C рънтайм, подобрена е поддръжката за дебъг информация при PE файловете, добавена е поддръжка за linguistic case мапинг, още повече атрибути се поддържат при WebServices, поправени са различни проблеми.

Wine 5.5 идва с 32 поправени проблема, някои от които поправена регресия при Might and Magic VI, при която играта зависва преди интро видеото, поправен е owner SID тестът в advapi32:security, поправено е сриването на Death to Spies: Moment of Truth при стартиране, задоволена е нуждата на някои игри от WINED3D_TEXF_ANISOTROPIC filter режим, при програмата Solid Edge v15 е поправено замръзването при изпълнението на File->Open.

Коригиран е проблемът, при който някои инсталатори не успяват с грешката „Unknown method“, при игрите Fable: The Lost Chapters, Audiosurf, Dark Souls 2 и Oddworld: Munch’s Oddysee е отстранен проблемът, при който се възпроизвежда само един кадър от видео файловете, поправено е сриването на играта How to Survive, когато тя бива стартирана в режим на пълен екран, бенчмаркът при играта Call of Juarez вече работи коректно, отстранено е сриване при Gridcoin Research Client и още.

Всички новости и поправени проблеми при Wine 5.5 можете да разгледате в официалния анонс.

5/5 (1 Review)
Прочетете още:  Излезе NixOS 20.03 „Markhor“