Обявиха Unreal Engine 4.21 Preview. Идва с различни подобрения за Linux

0
41
Излезе Unreal Engine 4.22 с експериментален Ray Tracing

Разработчиците от Epic Games обявиха първото preview издание на игровия енджин Unreal Engine от серията 4.21, който идва с множество подобрения на различни фронтове.

Unreal Engine 4.21 Preview идва с подобрена IPv6 поддръжка, различни аудио подобрения, поддръжка за засичане и защита от DDoS атаки при игровите сървъри, добавена е поддръжка за shader pipeline кеширане, Live Animation Blueprint Recompilation вече не е експериментален стадий, наличен е CCDIK Skeletal Control Node в AnimGraph, вече са налични Min LOD нотификации, подобрения при Animation Notify, добавена е експериментална поддръжка за SteamVR input субсистемата и още.

Що се отнася до десктопите, Unreal Engine 4.21 обръща изцяло внимание на Linux. Потребителите вече ще могат по-лесно да изпращат доклади за различни проблеми, защото клиентът получава графичен интерфейс. Добавена е поддръжка за медиен плейър в самия енджин, който позволява управлението на WebM VP8/VP9 видео форматите.

Разработчиците предупреждават, че Preview изданията са за тестови цели и не са за ежедневна употреба, тъй като потребителите могат да се натъкнат на различни непредвидени проблеми. За това те биват съветвани да не мигрират активните си проекти към тази версия.

Повече подробности относно множеството промени при Unreal Engine 4.21 Preview можете да намерите в официалния анонс.

0/5 (0 Reviews)
Прочетете още:  KDE Plasma 5.10.3 носи поправка на отдавнашен бъг