Утре излиза играта Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration за Linux

0
20
Утре излиза играта Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration за Linux

Още през февруари месец тази година от Feral Interactive студиото, което вече портна множество AAA заглавия за Linux, обявиха намеренията си да портнат и играта Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration за Linux и macOS. Тогава обаче не беше споменат дори ориентировъчен срок. По-късно през този месец стана ясно, че играта идва през април, но отново нямаше конкретна дата за това.

След днешния анонс на Feral обаче всичко вече е ясно и Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration за Linux вече има официална дата на излизане и това е утре – 19-и април 2018-а година. Играта ще използва Vulkan API, който ще осигури равномерно и пълноценно натоварване на хардуера. Това ще се отрази във високото представяне на този порт.

Вече са известни и хардуерните изисквания: като минимум се изискват процесор Core i3, 8GB RAM и видео карта AMD R9 285 или GeForce GTX 680. Препоръчителните изисквания са за процесор Core i7 3770K, 12GB RAM и видео карта GeForce GTX 980 Ti.

Добра новина за потребителите на AMD е, че портът поддържа официално и AMD видео карти, което се случва рядко при използването на OpenGL. С използването на Vulkan обаче и това се промени. Въпреки това, ако имате AMD карта, има вероятност да изпитате лошо представяне, защото играта има проблем с AMD картите и под Windows, особено при използването на anisotropic filtering.

Tomb Raider: 20 Year Celebration може да бъде закупен за $60 USD от Steam или директно от Feral Interactive. Бъдете сигурни, че купувате играта от Linux и ще я играете поне две седмици само от Linux, за да може това да се отчете като Linux продажба. Да, условията са много затегнати и несправедливи, но ако се нарушат, от Feral няма да вземат и цент от вашата покупка.

Прочетете още:  Сериозната Wi-Fi уязвимост е запушена при Linux и Windows

Повече информация можете да получите от мини сайта на играта.

0/5 (0 Reviews)
Абониране
Извести ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments