Софтуер и IT Новини

Nvidia DLSS 2.0 предлага гейминг с висока резолюция без нуждата от мощен хардуер

Nvidia DLSS 2.0 предлага гейминг с висока резолюция без нуждата от мощен хардуер

Nvidia DLSS 2.0 предлага гейминг с висока резолюция без нуждата от мощен хардуер чрез изкуствен интелект и ъпскейл.

Изумителната технология на NVIDIA, наречена Deep Learning Super Sampling или накратко DLSS, вече предлага невероятна възможност що се отнася до оразмеряване на избражението в положителна посока, познато още като ъпскейл или upscaling.

Сега най-новата версия DLSS 2.0 пренася технологията на още по-високо ниво, предоставяйки двойно по-голямо увеличение на бързодействието при използване на видео картите Nvidia от RTX серията.

DLSS 2.0 използва нов AI (изкуствен интелект) модел и машинно обучение, за да оразмери в положителна посока резолюцията при игрите, при това по много хитър начин, който не изисква по-мощен хардуер, който да може да управлява по-високата резолюция.

От NVIDIA съобщават, че новата технология придава още по-голяма яснота при картината на игрите, като в същото време предоставя и подобрено представяне, благодарение на новия AI модел, който използва Tensor ядрата двойно по-бързо при изпълнение и повишава кадрите.

DLSS използва принцип, при който се вземат изображения от ниска резолюция и изображения от висока резолюция от игрите, след което изкуственият интелект повишава резолюцията на изображенията с ниска резолюция до тази на тези с висока резолюция, като се получава така, че може да се получи увеличение от 1080p до 4K, но с натоварването на по-ниската 1080p резолюция, което означава, че не ви е необходима по-мощна видео карта.

Около DLSS 2.0 има и други добри новини. До момента от NVIDIA трябваше да обучават DLSS за всяка една игра поотделно, което отнема много време, но сега, с DLSS 2.0 вече не е необходимо убочение за всяко едно игрово заглавие, защото вече се използва индивидуална DLSS мрежа за обучение.

По този начин се получава универсален алгоритъм, който може да се използва при всички игри и това прави използването на технологията от разработчиците много по-достъпно. DLSS 2.0 става още по-досъпна, но имайте предвид, че ако разработчикът е решил да не използва технологията, то тя няма как да бъде добавена впоследствие.

Повече подробности за DLSS 2.0 можете да научите от официалния анонс на сайта на NVIDIA.

5/5 (1 Review)
Exit mobile version