Steam Beta клиентът получи нов ъпдейт. Linux получава интересни поправки. Налични са промени и за другите операционни системи.
От Valve публикуваха поредната нова версия на техния Steam Beta клиент, която идва с много интересни промени и поправки при Linux и Windows.
За всички операционни системи има промени при функцията Remote Play, където вече е възможно забавянето на свалянията по време на стрийминг, ако тази функция е пусната от Download настройките, добавена е възможност за споделяне на вашия IP адрес и опит за осъществяване на директна връзка, възможно е спиране на свалянията по време на стрийминг, ако функцията „Allow downloads during gameplay“ е спряна, промяната на Remote Play настройките вече засяга всяка една стрийминг сесия.
При SteamNetworkingSockets е подобрено P2P рутирането, а връзките към локалния потребител вече използват вътрешен loopback, вместо да минават през интернет. При Steam Input е пусната експериментална поддръжка за повече от 4 Xbox контролера и е поправено зависване при опит за изброяване на някои редки USB устройства при Windows.
При Linux промените включват актуализиран „scout“ Steam рънтайм до 0.20200505.0, поправен е bundled zenity binary, вече се показва прогрес бар при актуализиране на pinned библиотеките, „heavy“ Steam рънтаймът е актуализиран до 0.20200512.2 с по-нови библиотеки.
Една от големите промени при Linux за новата версия на Steam Beta клиента е възможността за настройване за компилиране на Vulkan шейдърите като фонов процес. Тогава клиентът ще компилира шейдърите за всички Vulkan игри, включително и тези, които използват Proton, като това ще се случва само когато не играете. Това ще помогне за избягването на накъсването при игрите, което е предизвикано именно от компилирането на шейдърите по време на игра.
При Windows е поправено отчитането на нивото на заряда на батерията. Уведомленията за ниско ниво на заряда на батерията и индикаторът за батерията работят отново.
Повече подробности около промените при Steam Beta клиента можете да научите от официалния анонс.