Софтуер и IT Новини

The-Forge 1.26 добавя Ray Tracing при Linux и Windows посредством Vulkan

The-Forge 1.26 добавя Ray Tracing при Linux и Windows посредством Vulkan

The-Forge е кросплатформен Rendering Framework, разработван от компанията Confetti, който поддържа Windows 10 с DirectX12 и Vulkan, а миналата година по същото време беше добавена и Vulkan поддръжка за Linux. Също така е налична поддръжка за Metal 2 при операционните системи на Apple iOS и macOS, Android Vulkan поддръжка, а също така и поддръжка за игровите конзоли PS4 и Xbox One.

Сега при The-Forge 1.26 разработчиците добавят Ray Tracing при Linux и Windows с използването на кросплатформения приложно-програмен интерфейс за графика и изчисления Vulkan. Технологията на NVIDIA Ray Tracing започва да се използва все повече, като наскоро беше добавена и в новата версия на игровия енджин Unreal Engine 4.22.

В новото издание на The-Forge допълнително има добавена нова async/sync система за зареждане на ресурсите, нова Memory Management система, която подобрява използването на паметта, UniformRingBuffer и MeshRingBuffer буфепите са обединени в GPURingBuffer, подобрена е имплементацията за спиране и пускане на Vsync при Vulkan.

Повече подробности можете да научите от официалния анонс.

0/5 (0 Reviews)
Exit mobile version