След излизането на миналото издание през ноември 2018-а година, тук е и поредната версия на известния кросплатформен игрови енджин Unreal Engine 4.22. Новата версия на енджина продължава да разширява границите на фотореализма вреални условия при правенето на филми, игри, стриймването на телевизия и пр.
Unreal Engine дава уникалната възможност да построите реалистични светове, предлагайки най-реалистичните до момента ефекти в реално време за осветяване и сенки. Това включва акуратна рефракция, динамична глобална илюминация и перфектни пикселни отражения, което разработчиците получават благодарение на Ray Tracing технологията при Nvidia RTX видео картите.
Засега поддръжката на Ray Tracing при Unreal Engine е експериментална и се предлага само за Microsoft DirectX 12, но не и за Vulkan. Очаква се на по-късен етап да бъде добавена поддръжка и за Vulkan, с което новата функция при този игрови енджин ще стане налична и за Linux потребителите.
Допълнително при Unreal Engine 4.22 са налични C++ iteration time подобрния, има подобрения при кода, добавена е поддръжка за отдалечен стрийминг при Microsoft HoloLens за Windows, virtual production pipeline подобрения, auto system подобрения, подобрени са времената за компилиране, добавени са нови Media I/O формати и още.
Пълния списък с промените и подобренията при Unreal Engine 4.22 можете да разгледате тук.