Разработчикът Marek Olšák стигна до етапа, в който може дапусне работата си за тестване от по-голям кръг от потребители, за да се направи списък с одобрени игри, при които промените имат ефект.
Използването на много нишки при Mesa и OpenGL все още не е пуснато по подразбиране, защото има вероятност да засегне някои игри, при които вместо да има подобрение, да има влошаване.
Това е и целта на Marek Olšák. Той иска да пусне промените за тестване от потребителите, за да бъде създаден списък с одобрени игри, които имат полза от иизползването на много нишки.
Засега са известни някои заглавия, при които използването на много нишки при Mesa с OpenGL дава доста голям прираст.
С видео карта от среден клас и разрешена функцията mesa_glthread, при Civilization VI има прираст от 20%, при Border Lands 2 50%, при Alien Isolation 60%, а при BioShock Infinite цели 76%.
Със сигурност обаче има още много Linux игри, при които ще се наблюдава ръст в производителността и Marek Olšák се надява те да бъдат открити с помощта на потребителите.
Повече информация за промените при многонишковостта при Mesa с OpenGL можете да намерите в този мейлинг лист пост.