Излезе DXVK 1.5.5 с важни поправки при много игри и с нови имплементирани нови функции.
След излизането на миналата версия преди около три седмици, разработчикът Филип Ребохле публикува и петото малко издание от клона 1.5 на DXVK за играене на DirectX 11 игри чрез преминаване към кросплатформения приложно-програмен интерфейс за графика и изчисления Vulkan.
Новото издание идва с множество поправки и новости като имплементирани липсващи D3D9 функции, подобрена D3D9 съвместимост със стари видео карти на Intel, поправено примигване при някои D3D9 игрови заглавия с използването на Intel ANV Vulkan драйвъра, поправен проблем, при който при несъответствие в размерите на буферите се получава пикселизирана картина при D3D9 игрите.
Отстранен е проблем с линейната теселация при D3D11, поправен е потенциален проблем, при който видео картата може да зависне, ако играта използва D3D9 диалогов режим, поправени са сривове при използването на опцията d3d9.evictManagedOnUnlock
, което е полезно при играта Skyrim, когато се използват много модове.
При Book of Demons са коригирани проблемите с потребителския интерфейс и текстурите, проблемът с примигващата вода при Cross Racing Championship е отстранен, при Close Combat е поправен липсващият потребителски интерфейс, поправен е примигващият огън при Dungeons and Dragons: Temple of Elemental Evil, отстранени са проблемите с рендирането при F1 2019 с използването на AMD RADV драйвъра.
При Elite Dangerous е решен проблемът, при който стартерът на играта ресетва D3D9 устройството на всеки кадър, когато се използва повече от един монитор, отстранени са съобщенията за грешки при Evil Genius, при Just Cause 1 е поправена регресия, поради която играта се срива при стартиране, поправена е липсата на рендиране на героя при Hyperdimension Neptunia U Action Unleashed.
Решен е Z-fighting проблемът при Saint’s Row III и IV при използването на D3D11, при Lumino City е отстранен потенциален проблем, коато може да доведе до зависване на видео картата, коригирано е рендирането на героя при Shade Wrath of Angels, подобрено е представянето при Vampire: The Masquerade Bloodlines, при Rocket League е поправено потенциално сриване с експерименталния D3D11 рендърър, поправена е безкрайна рекурсия при Sins of a Solar Empire и при игрите, които използват SetCursorPosition.
Можете да свалите новата версия на DXVK 1.5.5 от официалната страница на проекта.