Sandbox редакторът на CryENGINE ще работи и на Linux

0
44
Sandbox редакторът на CryENGINE ще работи и на Linux


Най-накрая беше потвърдено, че Sandbox редакторът на CryENGINE ще получи и поддръжка за Linux.

Игровият енджин CryENGINE 5.x поддържа Linux, но към днешна дата техният Sandbox редактор все още не е съвместим с него. Днес обаче беше потвърдено, че най-сетне това ще се случи.

CryENGINE разработчикът David Kaye е коментирал във форумите на phoronix относно новия CryENGINE 5.3, който за съжаление идва без поддръжка за Vulkan, както беше планирано.

По този въпрос разработчикът коментира, че за тях към момента е било по-важно да работят по стабилността на версия 5.3 на CryENGINE, от която не са били доволни, което и е било причината за забавянето с излизането на новата версия. От екипа са преценили, че стабилността към момента е по-важна, отколкото новите функции.

Сега обаче, с преминаването на енджина към Qt базиран редактор, ще бъдат скъсани връзките с Windows и свързания с него стар код. Kaye обяснява, че енджинът върви на Linux, но sandbox редакторът не. Преди три дни обаче те са премахнали MFC базирания редактор, за да могат изцяло да се фокусират върху Qt базирания. Разбира се, все още има MFC зависим код, но той ще бъде пренаписан за Qt, което ще предостави независимост от библиотеките на Майкрософт и ще позволи крос-платформеност.

Това са много добри новини за Linux потребителите, като все повече разработчици търсят начин да се откъснат от Windows специфичен код и се стремят към крос-платформеност. На нас ни остава да се надяваме, че в следващата версия на CryENGINE, която се очаква през февруари, най-накрая ще видим поддръжка и за Vulkan.

Прочетете още:  Майкрософт спусна Windows 10 Build 17040 за потребителите от бързия кръг
0/5 (0 Reviews)