Unity е кросплатформен и бързо развиващ се игрови енджин, с който вече са създадени хиляди игри, част от които се превърнаха в хитови заглавия и се играят от потребителите на различни платформи. Сега на Game Developers Conference от Unity Tech представиха плановете за развиването и подобряването на енджина за тази година.
Разработчиците съобщиха, че екипът ще се съсредоточи върху рендиране от следващо ниво, базиран на графичния процесор прогресивен lightmapper, подобрения в графиката посредством lightweight rendering pipeline и high-definition rendering pipeline, заедно с друга работа, която да подобри представянето и подобряването на графиката на игрите, които са направени с Unity.
Работи се усилено и върху машинното обучение, което от Unity Tech се надяват, че ще подобри значително представянето на игрите, заедно с предстоящите нова технология за компилиране, нова C# job система, нова компонентна система за обектите и още. Да се надяваме, че ще виждаме още повече игри за Linux през тази и следващите години.
Вижте повече във видеото: