Резултатите от работата на Roderick Colenbrander идват много бързо. Неговият проект Winevulkan беше слят с основния код на Wine едва в началото на март месец, но вече има множество кръпки, които драстично подобряват представянето и поддръжката на Windows Vulkan API.
Въпреки че кросплатформеният приложно-програмен интерфейс за графика и изчисления Vulkan е съвместим с всички големи операционни системи, продължават да съществуват разработчици на игри, които не изкарват версии за Linux на своите заглавия, въпреки минималните усилия, които са нужни за това.
Именно тук се намесва Winevulkan, който предоставя чиста имплементация за Wine и предоставя възможност за използването на Windows версията на Vulkan в Wine, на мястото на Linux версията му. Последните кръпки пуснати днес от Colenbrander вече позволяват да се играят игри като Doom 2016 и Wolfenstein II по подразбиране, без нуждата потребителите да прилагат допълнително кръпки към Wine и без нуждата да комплират сами. Съвсем скоро тези нови кръпки ще бъдат налични в основния код на Wine.
Също така много добри новини са, че след прилагането на тези кръпки, DXVK ще може безпроблемно да бъде използван с основната версия на Wine. Проектът на Philip Rebohle DXVK позволява да се играят игри, които използват DirectX 11, с преминаване към Linux версията на Vulkan. Към момента се използва преминаване към OpenGL, което е свързано с различни проблеми и по-ниска производителност. DXVK вече показва много добри резултати и далеч по-голяма производителност.