Valve добавиха Steam скалиране за HiDPI монитори при Linux

0
56
Steam Linux

От Valve добавиха скалиране за HiDPI монитори при Linux за бета версията на Steam клиента, при това по същото време, когато това се случи и за Windows 10. Конкретно е добавен режим 2X-scaling mode, който ще трябва да отговори на нуждите на модерните дисплеи.

По този начин, когато Steam клиентът е стартиран в десктоп режим, се поддържат текст с висока резолюция и графика с висока резолюция при 4K монитори. Функцията е настроена да открива автоматично режима, на който трябва да се превключи, но на потребителите е оставена възможността да я изберат конкретно с променливата GDK_SCALE=2, за да променят поведението по подразбиране. Ако се избере GDK_SCALE=1, то тогава клиентът никога няма да влезе в режим на скалиране за HiDPI.

С излизането на новата бета версия са поправени и други проблеми като поправяне на проблем, при който Steam клиентът пречи на някои сесии да се затворят, подобрени са интеракциите с мениджъра на прозорци при оразмеряване на прозорците.

При Windows е добавена HiDPI поддръжка при Windows 10 Creators Update, подобрено е управлението на Steam таскбар прозорците при използването на повече от един монитор, добавени са прозоречни транзишън анимации при отваряне, затваряне и минимизиране на Steam прозорците.

При macOS е подобрена нейтив интеграцията на операционната система, добавена е поддръжка за изключване на рестартирането от режим голяма картина (Big Picture), подобрена е отзивчивостта на Streaming Audio и Steam Input.

Генерално от Valve са подобрили представянето чрез намаляването на използвания процесорен ресурс при преначертаване на потребителския интерфейс, подобрено е представянето при преинсталация от ритейл дискове или резервни копия, поправен е проблем, който позволява безкрайното сваляне на артикули от уъркшопа, поправени са забивания при Vulkan-базирани заглавия и пр.

Прочетете още:  HTC няма да продава бизнеса си с телефони

Пълна информация можете да намерите в официалния анонс.

0/5 (0 Reviews)