Тук е DXVK 1.5.1 с множество D3D9 поправки, а също така и важни поправки при различни игрови заглавия.
Разработчикът Филип Ребохле пусна първото малко издание на DXVK за игра на Windows игри под Linux от версия 1.5. При новото издание DXVK 1.5.1 прави впечатление голямото количество работа, която е свършена при D3D9. Това е резултат от сливането на двата проекта D9VK и DXVK.
Промените при DXVK 1.5.1
- Поправен е проблем, при който някои D3D9 игри се сриват при стартиране с „divide by zero“ грешка
- Подобрена е depth bias имплементацията при D3D9. Това води до поправяне на проблемите при рендирането като например липсващи сенки при много игрови заглавия.
- При много D3D9 игри, използващи Pixel Shader 1.x е поправено огледалното рендиране.
- Върната е функционалността dxvk.hud, която се игнорираше, а грешката се появи инцидентно при DXVK 1.5.
- Подобрен е броят на нишките, които се използват за компилиране на pipeline. Това е направено, за да се намали товарът при широко използваните 6 и 8 ядрени процесори, а също така помага и на новите процесори с 12 и повече ядра да използват повече нишки.
- При Halo и Halo CE е поправено shield и glass рендирането.
- При играта Grand Theft Auto V е поправена регресия, която води до значително намаляване на бързодействието, ако се включи Vsync.
- При Risen 2 е поправен проблемът, при който инвентарът не се рендира.
- При Need For Speed: Carbon е поправен blur ефектът.
- Играта Sims 4 получава поправка на проблема със сриването при преминаване от пълен екран към прозоречен режим и обратно.
- При играта Vampire The Masquerade: Bloodlines е поправен проблемът, при който, ако се използва резолюция, която не е нейтив в пълен режим, играта става на съвсем малка кутийка.
- Поправено е сриване при стартиране на играта Trackmania Forever.
Повече за DXVK 1.5.1 можете да научите от официалния анонс.