Тук е DXVK 1.5.3 с някои поправки на проблеми и различни подобрения.
Малко след излизането на DXVK 1.5.2 за игра на DirectX 11 игри при Linux, разработчикът Филип Ребохле публикува и третото малко издание от серията 1.5.х, която идва с някои подобрения и поправки при различни игри.
При DXVK 1.5.3 имаме поправено ограниченото от видео картата представяне при някои драйвъри, като този проблем се появяваше например при играта A Hat in Time, поправена е критична регресия при D3D9, която се е появила при 1.5.2, поправени са някои Vulkan validation грешки при D3D9.
Важно подобрение е направено при D3D10 игрите, които сега ще бъдат разпознавани като такива и в HUD няма да пише D3D11, при играта Skyrim са поправени проблеми с рендирането, причинени от повредени ENB шейдъри, при Mafia II най-сетне са поправени сенките под обектите, а при играта Torchlight са поправени проблемите с рендирането в менюто.
Напомняме на нашите читатели, че за да използват новите версии на DXVK 1.5.2 и 1.5.3 трябва да имат инсталиран Vulkan 1.1 и техните версии на Wine и на видео драйвърите да имат поддръжка за Vulkan 1.1.
Официалния анонс на DXVK 1.5.3 можете да видите тук.