Излезе DXVK 1.5.4 с поправки за някои игри.
Малко след излизането на миналата версия, разработчикът Филип Ребохле обяви поредното четвърто издание от серията 1.5 на DXVK за игра на DirectX 9, DirectX 10 и DirectX 11 Windows игри под Linux чрез преминаване от DX към Vulkan.
Работата на Ребохле продължава с постоянно поправяне на грешки и подобряване на бързодействието. Благодарение на тези усилия етапът на разработка на DXVK стигна дотам, че някои Windows игри се представят по-добре под Linux, а други работят по-добре с DXVK под Windows, отколкото без него.
В DXVK 1.5.4 този път няма подобрения при производителността, а Ребохле се е съсредоточил само към поправянето на проблеми. В новото издание е поправена регресия, която засяга множество D3D9 игри, при играта E.Y.E: Divine Cybermancy са поправени проблемите с рендирането при прицелване.
Поправено е неправилното филтриране на текстурите в районите с неразкрита карта при Anno 1701, поправени са липсващите текстури при Forgotten Realms: Demon Stone, при играта The Witcher са поправени липсващите облаци, а при King’s Bounty е поправено неправилното рендиране на водата.
Можете да научите повече подробности и да изтеглите DXVK 1.5.4 от тук.