Излезе Vulkan 1.1.95 с поддръжка за две нови разширения и поправки на различни проблеми

0
18
Излезе Vulkan 1.1.105 с разширения за Stadia - игровата платформа на Google

Само седмица след излизането на миналото издание, от Khronos Group анонсираха поредното издание на кросплатформения приложно-програмен интерфейс за графика и изчисления Vulkan 1.1.95. Новото издание идва с две нови разширения и поправки на различни проблеми.

Изчистените проблеми при новата версия са около новата технология Ray Tracing на Nvidia и свързаното с нея разширение VK_NV_ray_tracing, коригиране на различни правописни грешки, добавяне на пояснения, премахване на „returnedonly“ от XML за slink:VkPhysicalDeviceInlineUniformBlockFeaturesEXT и slink:VkPhysicalDeviceVulkanMemoryModelFeaturesKH и др.

Както вече споменахме при Vulkan 1.1.95 има и две нови разширения, по които работят много големи компании като NVIDIA, AMD, Broadcom и ARM.

VK_KHR_shader_float_controls е разширение, което позволява промяната на поведението по подразбиране на видео драйвъра, когато той използва режимите rounding, signed zero, denormals и infinity.

VK_KHR_shader_float16_int8 разширението позволява 16-bit floating-point и 8-bit integer типове в шейдърите за аритметични операции.

Повече информация можете да научите от официалния анонс.

0/5 (0 Reviews)
Прочетете още:  CodeWeavers коментират годишнината на Steam Play
Абониране
Извести ме за
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments