RadeonSI поправки вдигат производителността при Deus Ex: Mankind Divided със 70%

0
57
AMD кръпките за Deus Ex: Mankind Divided се появиха в Git


Представянето на играта Deus Ex: Mankind Divided беше ужасно с видео карти на AMD при Linux. Сега обаче положението се подобрява значително с нови поправки на драйвъра.

Marek Olšák поставя много добро начало на 2017-та година за Linux потребителите, които използват AMD видео карти и искат да играят култовото заглавие Deus Ex: Mankind Divided, чието представяне с картите на тази марка беше ужасно.

Marek е пуснал серия от кръпки за RadeonSI Gallium3D, които повишават представянето на Deus Ex с около 70% при използването на RadeonSI.

Той обяснява за подобренията, че те подобряват SDMA използването и имплементират изчистването на буфера. Също така SDMA IB-тата вече ще се използват предварително преди GFX IB при иницииране на използването на буфера.

Marek обяснява още, че главният проблем е била имплементацията на бавния ClearBuffer. Сега вече, с използването на SDMA, на мястото на бавния CP DMA бързодействието е възстановено, като за в бъдеще може да се използва дори и compute shader на мястото на SDMA, защото compute shader винаги може да бъде асинхронен в подобни случаи, докато SDMA не е асинхронен, поради своите зависимости.

Общият брой на кръпките е 12 и се надяваме скоро да се появят в Git, за да могат потребителите да се възползват от тях.

Според тест на phoronix представянето на AMD картите при Deus Ex: Mankind Divided наистина е много лошо. Със сигурност има много потребители, които биха се възползвали от огромното повишение в производителността, които носят със себе си новите пачове.

RadeonSI поправки вдигат производителността при Deus Ex: Mankind Divided със 70% 3

0/5 (0 Reviews)
Прочетете още:  Windows 10 ще запазва 7GB дисково пространство за ъпдейти