От CodeWeavers търсят графичен разработчик, който да помага при работата върху Wine D3D и Steam Play.
Добрите новини за Linux геймърите напоследък нямат край. След огромното разрастване на Steam Play за изключително кратък период, изглежда нуждите от разработчици нарастват и като част от това от CodeWeavers, компанията, която разработва платената версия на Wine в лицето на CrossOver, търсят да намерят още един графичен разработчик.
В обява за работа в LinkedIn се съобщава, че от CodeWeavers търсят човек, който има изключително добри познания при графиката.
„Наскоро си партнирахме с Valve Software за интегриране на Wine в Steam клиента за Linux като част от Steam Play (Proton) инициативата. Това, заедно с много други клиенти в индустрията за видео игри, повиши нуждата ни от разработчици с богат опит при графиката.
Ще работите с Direct3D имплементацията при Wine, покривайки целия спектър от DirectDraw до модерния Direct3D 12, а също така и други графични API като Vulkan, OpenGL и Direct2D Wine имплементациите.
Това включва Vulkan и OpenGL както при Linux, така и при macOS при различни хардуерни конфигурации. Може да се наложи компилиране на vkd3d-shader и/или d3dcompiler“, гласи обявата.
От обявата става ясно, че се търси разработчик, който да има богат опит при OpenGL, Vulkan, DirectX и Metal, ще трябва да може да компилира, да дебъгва и да има дълбоки познания относно C програмирането.
Изглежда, че партньорството с Valve се е отразило изключително позитивно на CodeWeavers и е много добра новина да видим, че инвестициите в Wine продължават с пълна сила.
След като наскоро и разработчикът на DXVK Филип Ребохле се зае усилено с работата си по VKD3D, то със сигурност може да очакваме интересни събития през следващата година на фронта на DirectX 12 игрите, които ще могат да се играят посредством Wine, DXVK и Steam Play/Proton.